tirsdag 19. juni 2012

"Desigual feeling"

Helt siden februar, da vi var i Barcelona har jeg angret på at jeg ikke handlet mer på Desigual enn jeg gjorde. Også helt siden februar har jeg tenkt at jeg måtte sy meg et skjørt i Desigual style!
Det har lenge blitt med tanken, men i går handlet jeg stoffene jeg lenge har bestemt meg for å bruke. Disse ble vasket og hengt til tørk. Etter jeg hadde lagt meg ble jeg liggende leeenge og tenke på hva og hvordan, og kom tilslutt til enighet med meg selv. Ikke bare bare det alltid altså!

Kantene nede er ikke lagt opp på noe vis, disse vil da etter vask rulle seg litt opp og jeg vil da få en ekstra effekt på denne måten :)

Stoff: viscose jersey fra S&S
Insirasjon: Desigual





Baksiden på skjørtet

En liten detalj på baksiden også :)





6 kommentarer:

  1. så stilig snuppis:) glede meg te å se bilder av deg med det på:)

    SvarSlett
  2. Det var lett å se at du var inspirert av Desigual her ja, kjempefint skjørt var det!!

    SvarSlett
  3. Så stilig!! Ville trudd det var Desigual ja ;)

    SvarSlett
  4. Har helt sansen for skjørtet ditt!!! Desigual er lett å bli inspirert av!!!

    SvarSlett